Feest - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Nathalie - WaarBenJij.nu Feest - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Nathalie - WaarBenJij.nu

Feest

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Juli 2013 | Marokko, Taroudant

Ik heb weer een halfuurtje op de computer kunnen bemachtigen. De komende 5dagen zal ik niks kunnen schrijven omdat we op rondreis gaan naar Essaouira, Marakkech en het Atlas gebergte.
Het is hier niet zo warm als het normaal in juli zou moeten zijn. Het is ongeveer rond de 30 graden en 's morgens en 's nachts is het zelfs rond de 15 graden, fris dus. Het eten valt beter mee als vorig jaar, er zit minder koriander in!!!! :)
Woensdag waren we uitgenodigd op een feest van het centrum voor straatkinderen. Voormiddag waren ik en een paar andere meisjes de voorbereiding voor het feest gaan klaarmaken. 's Morgens waren we eerst helemaal naar het centrum voor de straatkinderen gewandeld (15minuten). Daar aangekomen hebben we een rondleiding gekregen en gewacht en gewacht (alles hier via marokkaanse normen, alles op het gemak). Toen bleek het dat het feest ergens anders doorging en moesten we naar een zaal wandelen(30minuten wandelen). Toen daar aangekomen moesten we de zaal in orde maken. We wisten niet echt wat er van ons verwacht werd en we hadden eerder de indruk dat we in de weg liepen. Na de stoelen klaargezet te hebben, hebben we daar weer gewacht en gewacht en zijn we er gewoon van door gegaan. 's Middags zijn we nog een frisse duik gaan nemen in een dichtbij gelegen zwembad. 's Avonds zijn we naar het feest geweest waardat we eerst weer een uur hebben gezeten voor het begon en daarna begonnen ze arabische liedjes en gedichten voor te brengen. We begrepen er niet veel van en het duurde echt lang.
Vandaag zijn we weer naar het weeshuis geweest en subiet gaan we weer terug.
Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 17503

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Ghana 2014

20 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Malawi 2013

30 Juni 2013 - 14 Juli 2013

Marokko 2013

29 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Marokko 2012

Landen bezocht: