Back in Belgium - Reisverslag uit Hasselt, België van Nathalie - WaarBenJij.nu Back in Belgium - Reisverslag uit Hasselt, België van Nathalie - WaarBenJij.nu

Back in Belgium

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Juli 2013 | België, Hasselt

Pff, we zijn weer in België. Weer een hele aanpassing. Ik mis Marokko nu al en vooral de kindjes van het weeshuis. Maar ik heb niet de tijd om daar lang bij stil te staan, deze week is het nog heel druk en zaterdag vertrek ik naar Malawi.
Of het de laatste keer was dat ik naar Marokko ging? Zowiezo niet! Wanneer ik de volgende keer weer ga weet ik niet, maar we zullen zien, alles op zijn tijd. Nu eerst naar Malawi en dan zien we wel.
Groetjes

(de foto's kan je op mijn facebook bekijken)

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.