De reis van Stevoort tot Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu De reis van Stevoort tot Malawi - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu

De reis van Stevoort tot Malawi

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Juli 2013 | Malawi, Lilongwe

Dag bloggertjes, het internet is hier niet geweldig, wat er dus voor zorgt dat ik niet weet wanneer ik mijn blog kan uploaden, maar ik zal proberen om zoveel mogelijk te schrijven op de momenten dat er internet is. Ten eerste alles gaat goed met mij, ik ben nog niet ziek geworden en het is hier heel leuk. Ik kijk echt uit naar de dingen die we nog gaan doen. De reis is heel goed verlopen. Hij duurde wel heel lang en iedereen was wel heel moe toen we in Malawi aankwamen. Ik ben zaterdag om half 4 in de namiddag vertrokken en we zijn pas om half 9 `s avonds de volgende dag aangekomen op onze bestemming in Malawi. Onze eerste vlucht vloog naar Addis Abebba in Ethiopie. Eerst hebben we nog een tussenstop gemaakt in Parijs en daarna hebben we de hele nacht gevlogen naar Addis Abebba. Daar moesten we overstappen op een andere vlucht die ons naar Malawi vloog. Eenmaal in Malawi aangekomen was het spannend of iedereen zijn bagage was aangekomen, maar dat was gelukkig het geval. Onze lokale expeditieleiders kwamen ons ophalen op het vliegveld en daarna hebben we nog een reis van 5uur gehad in een busje voordat we op onze eindbestemming waren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 17514

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Ghana 2014

20 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Malawi 2013

30 Juni 2013 - 14 Juli 2013

Marokko 2013

29 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Marokko 2012

Landen bezocht: