Naar de kerk en wandeling op het Zomba plateau - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu Naar de kerk en wandeling op het Zomba plateau - Reisverslag uit Zomba, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu

Naar de kerk en wandeling op het Zomba plateau

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Juli 2013 | Malawi, Zomba

Zomba plateau : Zondag zijn we in de ochtend naar de kerk geweest hier in Zomba. Ineens riepen ze ons naar voren en we moesten ons allemaal voorstellen. Best ongemakkelijk op het begin want iedereen kijkt je zo aan. Daarna werden we uitgenodigd om mee te lunchen met het volk, maar dat aanbod moesten we helaas afslaan want we gingen hiken in het Zomba plateau. Daarna gingen we dus wandelen in het Zomba plateau. Er werd ons verteld dat de wandeling 4uur ging duren, maar dat hadden ze de vorige groep ook verteld en die hebben in totaal 7,5uur gewandeld. Ik was al meteen met een paar meisjes achterop geraakt, maar we hebben ons echt vermaakt dat de uren voorbij vlogen. We hebben zelfs een kortere route moeten nemen omdat we achter op schema lagen. Tijdens de wandeling zag je veel natuur maar je kon me wijs maken dat we in Zwitserland ofzo zaten. Er was echt niks dat liet blijken dat we in Malawi zaten. Er waren veel watervallen en het was er heel groen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 17516

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Ghana 2014

20 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Malawi 2013

30 Juni 2013 - 14 Juli 2013

Marokko 2013

29 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Marokko 2012

Landen bezocht: