Cape Maclear - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu Cape Maclear - Reisverslag uit Cape Maclear, Malawi van Nathalie - WaarBenJij.nu

Cape Maclear

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Augustus 2013 | Malawi, Cape Maclear

Cape Maclear : De volgende ochtend stond er meteen al een bootrit op ons te wachten. We gingen een boottochtje van een uur maken met een luxe speedboot. Echt super dat dat was! Volle gas vlogen we over de golven. Zo zalig, echt een aanrader. In de namiddag zijn we nog naar de souvenirwinkeltjes geweest en hebben we op het strand gelegen. 's Avonds hadden we een kampvuur op het strand en Joy, onze plaatselijke expeditieleider, heeft ons zijn levensverhaal vertelt. Dat gaf wel heel goed weer hoe zwaar het leven hier is. En verder... Vandaag (zaterdag) vertrekken we tijdens de middag naar onze laatste verblijfplaats, Lilongwe. Van daaruit nemen we dan op maandag het vliegtuig richting Zaventem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 17517

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Ghana 2014

20 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Malawi 2013

30 Juni 2013 - 14 Juli 2013

Marokko 2013

29 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Marokko 2012

Landen bezocht: