De laatste uurtjes! - Reisverslag uit Hasselt, België van Nathalie - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes! - Reisverslag uit Hasselt, België van Nathalie - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

20 Juli 2013 | België, Hasselt

En de laatste uurtjes voor vertrek zijn ingegaan! Onvoorstelbaar dat ik vandaag dan eindelijk ga vertrekken. Mijn heimwee naar Marokko is nog niet over of ik vertrek al naar Malawi. Maar ik weet zeker dat het daar geweldig gaat worden en zeker niet te vergelijken gaat zijn met Marokko. Vandaag nog de laatste dingen in orde brengen en dan....Malawi!
Ik bedank jullie alvast allemaal voor de fijne reacties die ik krijg wanneer ik over Malawi vertel, dat waardeer ik enorm. En natuurlijk kun je mijn blog volgen gedurende mijn reis in Malawi.
Groetjes

  • 20 Juli 2013 - 13:15

    Papa En Mama En Benjamin:

    We wensen je een geweldige tijd in Malawi. Geniet van deze unieke ervaring. We zijn enorm trots op onze dochter en zus. Vooral je gedrevenheid en je sociale engagement sieren je enorm. Succes ginds en geniet van alle momenten die je in Malawi ongetwijfeld gaat beleven. Go for it !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Vorig jaar ben ik 2weken naar Marokko geweest om te helpen in een weeshuis. Vele mensen vonden dit heel inspirerend en wilden weten hoe het was geweest. Natuurlijk kon ik dat niet altijd helemaal in de details vertellen. Daarom hou ik mijn volgende vakanties een blog bij zodat iedereen tijdens en na mijn reis op de hoogte is van mijn belevingen en de gebeurtenissen.

Actief sinds 06 Jan. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 17538

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Ghana 2014

20 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Malawi 2013

30 Juni 2013 - 14 Juli 2013

Marokko 2013

29 Juli 2012 - 12 Augustus 2012

Marokko 2012

Landen bezocht: